vineri, 22 ianuarie 2010

comeback rasunator... nu prea

mult timp a trecut, multe beri s-au baut si multe tampenii s-au spus de cand nu am mai scris pe acest blog, pentru am crezut ca nu mai am nevoie de el.. ei bine el are nevoie de mine:))
la facultate am ajuns la poli-automatica(in prezent in sesiune).. am trecut de la hi5 la facebook.. s-a facut un film despre mine(http://en.tackfilm.se/?id=1264153443671RA15) am bilet la ac-dc sinuimimaivinacumchestiiincap... aa si m-am lasat de fumat.
trecem la un alt capitol din viata mea: acela de nevoie de bani. pentru toti conducatorii de multinationale care imi citesc blogul(da,am devenit mai important:)) : prindeti mesajul subliminal? HIRE ME!! momentan strang bani pentru a face academia de barmani. cu toate ca m-am lasat de fumat nu prea se vede vreo imbunatatire substantiala a finantelor mele.. sa speram ca se vor mari in curand(mi-am facut degeaba card la brd... chiar daca il faceam la alta banca, tot inutil era).
in fine, voi scrie mai des pe blog. Read or die!



Un comentariu: