vineri, 26 iunie 2009

i am sailing

Zilele astea am fost inconjurat de legende: concert Rolling Stones inaintea probei de oral la franceza(am luat 10), azi moare MJ in ziua cu proba de romana scris(la oral am luat 7.50, nemeritat, dar asta e alta poveste). Zilele bacului au fost un amestec de frenezie si emotie. emotie inaintea examenului si dupaia frenezie in distractie si in detasare. Moarte lu MJ nu stiu cat ma afecteaza, adica sigur ii simt lipsa, dar nu l-am tinut l-a suflet. Ramane de vazut ce melodii mai schimbam in playlist.

Vad 3 prieteni care se duc pe un drum frumos, de tara, intr-un calm care nu este obositor... si cu muzica buna. Vad aceeasi 3 prieteni care o sa se duca la mare si o sa ... profite din plin de facilitatile litoralului:)

Rod Stewart - I am sailing

Un comentariu: