miercuri, 20 mai 2009

De aici incolo nu stiu ce se mai intampla

Astazi am mai multe chestii de spus. Pai, primul anunt important este ca mi-am bagat adsense la blog. Habar n-am ce inseamna asta. Dar, nici nu ma intereseaza. Ce-o fi o fi. Alta: stateam ieri linistit la masa dupa o zi obositoare si era radioul dat pe cultural sau pe actualitati sau nu stiu pe ce. Isi recita unu poeziile. Poezia a devenit o chestie cu multe clisee: tigara, fumul de tigara, chistocul de la tigara, tutun, pipa, nicotina, moarte. De parca asa brusc fumatul este iarasi cul(ca si aia de a 7-a din scoala) si toti oamenii care fac poezie fumeaza. Alt cliseu: moarte, sange(copii morti alea alea). Tot timpu stil cenusiu si imitatii Bacovia. Ce naibii se intampla, avem nevoie de material de taiat vene pentru copii emo? Siiiigur, emo sunt misteriosi profunzi si uneori minimalisti ca nu da bine sa faci parte doar dintr-o categorie. Trebuie sa diversifici cercurile de prieteni.

Am ascultat o interpretare a Scrisorii III facuta de Pitis. Totul depinde de interpretare si importanta(sau interpretarea) pe care noi o dam anumitor lucruri. De exemplu eu incerc sa dau semnificatii unor lucruri pentru care altii n-ar da nici un cacat. Vreau sa-mi fac tatuaj: inseamna ceva pentru mine, imi exprima spiritul liber, de detasare, chiar placerea vietii(un mustang-cal nu masina- in doua picioare pe spate, color sub el scris "tu es ma coup de foudre"). Altii isi fac tribale. Sec. Bine cumetre vreau si eu o semnificatie. Nu coaie e smecher rau. Daca maine si-ar marca unii pielea cu fieru incins cati dintre oameni prosti si-ar face? Toti care au acum tribale si pierce-uri facute fara minte.

Am descoperit un site: wolframalpha.com care face absolut de toate mai putin cafea si cartofi prajiti. Integrale aviz amatorilor de matematica la bac. Iti si explica cum le face(prin parti, schimbare variabila); face si limite. As vrea sa dau bacu si admiterea maine ca sa am o vacanta de relaxare.

Azi de dimineata mi-am baut cafeaua la televizor. Am dat pe Badea. Aceleasi glume obosite de cand nu se uita lumea la el. Asta e genu de om care debiteaza la cretinatati fara sa i se intample nimic. Pentru ca nu face nimic. Cei de la Guerrilla si de la Catavencu nu trambiteaza nici macar jumatate din ce spune Badea si au facut o gramada de chestii. Spre exemplu Delta Dunarii. Liviu Mihaiu a fost guvernator cat a fost, dar se vede ca a trecut el pe acolo. A venit cu echipamentul lui de acasa pentru filmarea braconierilor. Daca unii o sa zica ca asta nu a facut nimic, atunci macar a incercat. Om destep si cu scaun la cap nu ca Badea cu diareea lui verbala. Big ups! Academia Catavencu a publicat declaratii de avere si la oameni politici care stau in Bucuresti si tot iau bani pentru chirie. Deabia deabia se misca ceva prin instante.

Vreau sa am mai mult spirit civic. Nu neaparat sa ma implic in politica si in dezbateri sau mai stiu eu ce. O sa ma duc la vot pentru inceput(nu votez cu eba). Am directionat 2%din impozit catre Salvati Delta. O zi daca as fi dictator in tara noastra as umple cimitirile si nu neaparat de tigani.

Filme de vazut: Almost Famous, Amelie, Rocknrolla

3 comentarii:

  1. "Am descoperit un site"

    Deci acum se cheama ca tu l-ai descoperit, vad...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ma acu nu le mai lua si tu ad literam

    RăspundețiȘtergere
  3. tre` sa`mi platesti drepturile de autor pe replica "sange copii morti alea alea" b-)

    in rest , post excelent.

    RăspundețiȘtergere