luni, 18 mai 2009

Motive si alte alea

Fata de alti bloggeri vreau sa dau motive si explicatii. Astazi o sa explic de ce Tudor Chirila este un fir de par in curu societatii. Tudor Chirila cand era mic si era la gradinita era un copil rau. Era atat de rau incat isi baga pietre in cur ca sa-i doara pe altii pula cand il futeau in cur. Acum a mai crescut, deci vrea sa faca niste glumite mai destepte. Deaia scrie el pe blogu lui cum ca el si cu altii fac parte din alta generatie si ca noi astia mai puletzi nu suntem destul de culti pentru a infrunta viitorul. Si o gramada de alte cacaturi in "Scrisoare pentru liceeni(sau tineret nu mai tin minte si imi e prea lene sa dau un search)". Vorba aia: cui nu-i place sa ma pupe-n fund. In concluzie, Tudor Chirila este tarzanelul care atarna de acel fir de par din curu societatii.

In alta ordine de idei, am descporeti azi in imensa mea sfera de activitati doua lucruri fara de care ne-ar fi greu sa traim: google(exista si un site cu o zi fara google, dar nu sustin miscarea) si injuraturile. O sa ma intrebati: Cum pula mea sa traiesc fara injuraturi? Pai nu stiu si nici n-as vrea sa stiu. Pentru ca este mai usor sa-l injuri pe ala care-ti taie calea, sau poti sa-ti bagi pula din invidie(bag pula coaie ce masina smechera are ala), sau pur si simplu din admiratie(sa-mi fut una ce tzatze are aia). Daca ar fi sa pun un pariu cu oricare din voi pe cine se abtine cel mai mult din injurat as pierde o gramada de bani. Si nu vreau sa pierd bani ca de-abia am strans ceva ca sa ma imbat dupa bal(ce pula mea doar mi-am facut antrenamentu cu alcoolicii scolii). Asta cu abtinutul de la lucruri zilnice aduce ceva cu Postu de la Biserica. Ce dracu de satisfactie exista daca te privezi de chestiile care iti plac? Inaltare spirituala este? Parca imi imaginez discutie intre mine si Dan dupa o saptamana de tinut post:coaie am slabit douaj de kile saptamana asta; si, te-ai inaltat spiritual?; da frate cand a dat autobuzu in statie peste mine ca nu puteam sa imping o baba futui gura ma-sii!

BMW-ul sta in parcare, e curat, are benzina, are chef de plimbare, n-are baterie si isi scorojeste singur vopseaua.

2 comentarii:

  1. 1. Tudor Chirila nu scrie lucruri rele acolo, sa stii. Sunt altii mai ipocriti ca el.
    2. Fara Google s-ar mai putea, dar fara Google Toolbar chiar ca nu (sper ca intelegeti ce vreau sa zic si nu va ganditi ca nu are sens (chiar are!)).
    3. Daca te-ai apucat de injurat, nu te mai poti opri. Daca nu, nici nu simti ca te-ai abtine.
    4. Si vad ca intemeiem o noua traditie care numai originala nu se poate spune ca e (aia cu BMW-ul, daca nu v-ati prins).

    RăspundețiȘtergere
  2. Si apropo: dupa ce ai enuntat ca un motiv nu e NEAPARAT necesar, acum repede da-i cu "Motive si alte alea"

    RăspundețiȘtergere