vineri, 15 mai 2009

Revenind

Deci sa continui ce am inceput ieri. Si dupa caterincile alea a aparut din senin si spontan o bere cu baietii. Fara Spaga isi retraieste gloria de altadata. Invariabil am ajuns acasa si de aici e pre plictisitor ca sa va povestesc. Ieri am avut o surpriza placuta: o colega din 1-4 m-a recunoscut pe hi5 si depanam amintiri. Ma rog a trecut o ora pana sa-mi aduc aminte de ea, dar nu degeaba sunt retardat. Atestatu la engleza este un cacat si acum regret ca mi-am folosit timpu aiurea.. ee asta e din greseli invata omu. sa dea sf. dracu ca atestatu de la info sa ma ajute la ceva(bine ca de-abia azi aflu k trebuie si documentatie). Sa dea dracii in sistemu ma-sii de invatamant ca am ajuns sa-mi fac griji pentru mine. In concluzie, imi pare rau ca postu asta este f plictisitor, dar in momentul asta chiar ma doare in pula si imi e somn. Un bzzzz(si o bere) pt Dan ca are idei bune si o mare muie pt Erghe si Tudor Chirila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu